Gryyyyyymt

Tja läsare!

Jag är nog ändå tjejen som ska börja prioritera bloggen lite bättre. Men jag är också tjejen som är så grymt upptagen hela tiden. Status på mig! Ironi. Får faktiskt se ifall jag börjar ta bloggen lite seriöst. Känns som jag skriver det i varje inlägg men ändå händer det inget, det måste ju ändå betyda något?

Men jag är cool, yes! För vet ni? Jag tar en spontan-trip till Götet på lördag. Drar sju, kommer hem halv tio. Jag är taggad, pepp, aa, allt man kan va. Tror jag iallafall. Har inte riktigt tänkt att det kan bli tråkigt. Kanske ska börja tänka så, så jag inte har för stora förhoppningare. Jag vet inte. Skit samma, det blir som det blir. Bra sällskap har jag iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0