Hemma ifrån Göteborg

Jag var ju i Göteborg i helgen och jag kom att det kanske kunde vara kul för er att läsa lite om det!

Jag och Sofia tog bussen härifrån vid ett och trots att bussresan tog fem timmar så gick den faktiskt galet snabbt. Väl framme drog vi till lägenheten för att fixa till oss lite och sen åkte vi tillbaka mot stan och åt på restaurangen Jalla Jalla. Otroligt god mat!

Eftersom vi var i Göteborg för typ första gången så ville vi självklart testa på att gå ut och testa deras ställen. Så vi hade väl hittat en som verkade ganska bra, Trädgår'n. Men alltså, det var inte alls bra. Istället drog vi hem ganska tidigt och tur var väl det. För dagen efter skulle vi upp ganska tidigt för en hel dag på stan. Jag hittade inte alls mycket, men lite fick jag med mig hem iallafall.

På kvällen skulle vi ut och äta och vi hittade en jättemysig grekisk restaurang. Galet god mat där med måste jag säga! Sen drog vi vidare för att hitta ett uteställe att hänga lite på och det var inte det allra enklaste. Vi hade nästan gett upp, tills vi hittade Bryggeriet. Kanske inte världens bästa ställe, eller vad vet jag, men den kvällen var det grymt kul iallafall!

Vi stannade tills dom stängde och dagen efter gick vi upp ännu tidigare för att hinna packa och sen bege oss iväg mot stan för att vänta in bussen, för att tillslut komma hem.

Kan ju bara tillägga att det blev en galet kul helg i Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0