Packar

Åh, jag har alltid så himla svårt för det där med att packa. Jag vet verkligen aldrig vad jag ska ha med mig. Nu ska jag bara vara borta i ett dygn och det är väl det som gör det extra svårt!

Åker hur som helst på kryssning imorgon. En såndär studentkryssning som hela Sveriges 92:or (eller äldre) åker på. Vi har fått turen, eller oturen, beror på hur man ser det, att åka med Örebro.
Just nu känner jag mig inte alls taggad. Jag är en såndär person som är taggad ett bra tag innan, men dagen/dagarna precis innan blir jag typ ledsen. Inte så jag gråter eller så, men det känns så himla surt att dagen snart är där och sen är det över liksom. Då har man gått och sett fram emot något jättelänge och helt plötsligt är det borta! Men det är nog bara jag som är lite konstig, haha. Imorn är jag säkert jättetaggad igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0