Mitt ute i ingenstans

Hej!
Just nu befinner jag mig ute i Rejmyre-skogen, nära Finspång, och hälsar på mina kusiner i några dagar. I skrivande stund sitter jag och Emily på hennes rum vid en varsin data, ganska nördigt, jag vet.
Idag har vi varit nere vid Holpen och solat och badat lite + fika på det. Sen följde jag med och kikade på hennes hopp-träning. Duktig var hon!
Ikväll har vi bakat, både kladdkaka och chokladbollar, så nu har vi något att äta imorgon, haha.
Imorgon hänger vi nog vid badet om det är fint väder, som det faktiskt ska bli!!!!! Och sen ska jag faktiskt få rida! Brukar få göra det när jag är här, eftersom dom äger ett x antal hästar, men nu va det ett tag sen så det ska bli kul :)
Nae, nu ska vi lägga oss och se på film och sen försöka sova så att jag orkar morgondagen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0