13 juli

Hejsan på er!

Idag är det onsdag och idag ska jag åka in till stan och träffa min fina vän Erica. Av "alla" ni som läser, så är det nog inte många utav er som vet om att vi två har vart vänner sen dagis. I 4-6 hade vi ett litet uppehåll. Inte för att vi var osams eller så, utav för att vi gick i olika klasser och umgicks med olika vänner. Men i 7an började jag umgås med hennes vänner och efter ett tag så var det liksom vi två, vi umgicks jämt. Våra andra vänner sa till och med att vi umgicks så mycket så att dom lämnades utanför, haha... Tyvärr så hände det en sak i nian, som bara var mitt fel och som jag verkligen skäms över idag, som gjorde så att vi inte umgicks lika mycket. Så när vi sen började gymnasiet, pratade vi och träffades vi inte alls, förutom i början, vilket gjorde att vi "sa upp kontakten". Men som tur var hörde Erica av sig ett år efter ungefär och vi började träffas igen. Inte på samma sätt som förut, men vi umgås ibland och det är huvudsaken!


 Bild från balen i nian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0