Back on track

Verkar som att jag har haft en liten bloggpaus här, varför vet jag inte. Har nog bara inte haft lust. Men nu ska jag iallafall försöka, får se hur länge det håller.

Vad har hänt på senaste tiden då?
Ingenting egentligen. Hänger mycket hos min jobbcoach, försöker få ett jobb. Har också börjat skolan igen. Känns lite lustigt eftersom jag tog studenten innan sommaren. Men jag pluggar just nu på Komvux, läser engelska B, för att kunna plugga vidare till nästa höst om det helt skulle skita sig med jobb. Så det är väl det mest speciella jag sysslar med just nu.

Nu ska jag iallafall fixa iordning mig. Ska snart åka hem till mormor och morfar för att luncha lite där. Sen får vi se vad resten utav dagen har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0